»Sodelovanje na sejmih je seveda v večini primerov zelo tvegano, saj so nakupi odvisni ne samo od okusa posameznega zbiratelja, ampak tudi od trenutne gospodarske situacije.«
»Trenutno smo v položaju, da se nam je uspelo (prvič) umestiti v program umetnostnega sejma Artissima, tega res ne gre zamuditi, nimamo pa potrebnega financiranja.«
»Od osmih del, ki so bila razstavljena, je pet del šlo v dve zasebni zbirki. Poleg same prodaje, ki je bila za naju zelo uspešna, sva s Piero dobila pozitiven odziv drugih galerij na sejmu, sklepali smo sodelovanja za naprej itd.«
»Gre za zelo strateško načrtovanje, kateri sejmi, kateri avtorji. Naše prijave na umetnostne sejme potekajo leto vnaprej, se pravi, mi to snujemo veliko prej.«
»Pri izbiri, katerega umetnika ali umetnico bomo prijavili, najprej razmišljam o specifičnosti določenega sejma, čemu je to sejemsko občinstvo naklonjeno. Ob tem pa tudi na to, s čim jih lahko presenetimo.«
»Sejem ni samo prodaja, ampak je tudi mreženje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju